Lektira bez papira
Autor: Martin Miharija, Marina Lipić, 13. 5. 2022.
Ovogodišnja školska tema „Budimo kreativni“ učiteljice razredne nastave potakla je da osmisle projekt Lektira bez papira u kojemu će se o problematici lektire u razrednoj nastavi promišljati na suvremeni, kreativan i multidimenzionalan pristup kroz aktivnosti čitanja te korištenje inovativnih i kreativnih metoda pri interpretaciji lektire.
Projekt Lektira bez papira odvijao se u više etapa, a jedna od njih je i autorski projekt učiteljica Ane Kurilić i Marine Lipić sa suautorom učiteljicom Eminom Dobrani Damjanović iz OŠ Dražice-Jelenje na eTwinning platformi. Projekti je namijenjen onima koji se žele odmaknuti od ustaljenog načina vođenja dnevnika čitanja i interpretirati lektiru na zanimljiviji način. Učenicima čitanje lektire često predstavlja napor što rezultira površnim razumijevanjem pročitanog. Stoga učenicima treba omogućiti neposredan rad na književnom djelu i istraživanje djela kroz kreativne aktivnosti kako bi se motivirali za čitanje. Cilj ovog projekta je razmjena inovativnih ideja i kreativnih aktivnosti s partnerima projekta sa kojima bi iskustvo čitanja i razmišljanja o lektiri bilo dovoljno privlačno da joj se učenici požele ponovno vratiti. Osim rada na samoj nastavi u sklopu ovog projekta, autorice održale su i predavanje na Županijskom stručnom vijeću Izvannastavnih aktivnosti o eTwinning projektima te su naročito istaknule ovaj projekt kao primjer dobre prakse.
Na projektu na eTwinning platformi radile su učiteljice Ana Kurilić, Maja Doričić i Marina Lipić te su svoje ideje rado izmjenjivale s partnerima projekta, Ostale kolegice razredne nastave svoje kreativne i inovativne pristupe čitanju i interpretaciji lektire predstavit će u sklopu projekta razredne nastave na završnoj školskoj priredbi.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |