Učiteljica Engleskoga jezika Alenka Poropat sudjelovala u Erasmus plus tečaju na temu primjene informacijskih tehnologija u nastavi, učenju i radu s mladima.
Od 10. do 13. veljače u Zagrebu se odvijala edukacija u suorganizaciji mreže SALTO Youth (Support, Advanced Learning and Training Opportunities for Youth) i programa Erasmus+ (program Europske unije kojim se podupiru obrazovanje, osposobljavanje, mladi i sport u Europi) pod nazivom Do IT in Youth Work, u slobodnom prijevodu Korištenje informacijskih tehnologija u radu s mladima.
U projektu je sudjelovalo dvadeset i pet polaznika iz 14 zemalja EU među kojima je bilo učitelja te pedagoških djelatnika iz nevladinih organizacija i lokalnih zajednica. Edukacija se odvijala u dvije faze: prvi dio je održan online i obuhvaćao je uvodne teme u svezi digitalizacije učenja općenito, online sustava za učenje, digitalizacije u radu s mladima i važnosti STEM područja. Drugi dio odvijao se kroz četiri dana i obuhvaćao je predavanja i radionice na kojima smo se upoznali s metodama i alatima nužnima za razvoj digitalnih kompetencija učitelja i učenika, mogućnostima neformalnog učenjima u kombinaciji s digitalnim alatima te metodama korištenja društvenih mreža u radu s mladima.
izvor: www.salto-youth.net
Digitalno okruženje i digitalni alati za komunikaciju i učenje predstavljeni su kao nezaobilazni dio formalnih i neformalnih obrazovnih sustava, ali je, također, naglašena važnost podučavanja znanja, vještina i stavova u svezi sigurnosti korištenja navedenih tehnologija. Digitalne kompetencije učitelja su nužne, ne samo radi modernizacije obrazovnoga procesa i lakše i brže komunikacije, već i radi boljeg razumijevanja potreba i aktivnosti mladih te nadzora i sigurnosnih mjera koje smo kao učitelji i pedagoški djelatnici dužni provoditi u svakodnevnom radu.
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |