Vladanje učenika je ponašanje učenika na nastavi i drugim oblicima odgojno – obrazovnog rada.
Sukladno čl. 72. st. 5. i čl.73 Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (www.zakon.hr –> pročišćeni tekst, na snazi od 30. svibnja 2020.), opisne ocjene vladanja su uzorno, dobro i loše, a ocjenu utvrđuje razredno vijeće na prijedlog razrednika, na kraju nastavne godine.
S ciljem objektivnijeg ocjenjivanja vladanja, koristeći se praksom drugih škola, Učiteljsko vijeće Osnovne škole Brajda razradilo je Kriterije za ocjenjivanje vladanja, upoznalo s njima Vijeće roditelja i dobilo pozitivno mišljenje Školskog odbora.
Kriteriji su orijentacijske prirode i služe za internu upotrebu škole, a počinju se primjenjivati u šk. g. 2022./2023.
Postoje četiri područja praćenja ponašanja učenika:
- odnos učenika prema radu (općenito, ne prema predmetu)
- odnos učenika prema drugim učenicima
- odnos učenika prema učiteljima i drugim djelatnicima škole
- odnos učenika prema imovini škole, vlastitoj imovini u školi i okolišu škole
Svako područje se prati s nekoliko aspekata pa ukupno ima 17 točaka vrednovanja, a svaka se vrednuje u tri razine obzirom na učestalost nekog ponašanja (uvijek, povremeno, rijetko), na temelju čega se prema najvećoj zastupljenosti određuje konačna ocjena: uzorno/dobro/loše.
Cijeli dokument dostupan je kao privitak ove obavijesti ili za njegov pregled kliknite ovdje .
Dragi roditelji!
Odaberite poveznice na stranice Zagrebačkog društva psihologa sa savjetima i preporukama koje vam mogu pomoći u pružanju podrške vašoj djeci u vremenu suočavanja s pandemijom nove bolesti.
- Kako pružiti podršku djeci u periodu zdravstvene krize
- Stres, bolest, optimizam: što možemo (probati) učiniti sami?
- Kako sačuvati ‘zdravu glavu’ (i srce) za vrijeme izolacije/karantene?
- O panici
« Lipanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |